Case: Zoekmachine optimalisatie met garantie. Het resultaat.

Dit is het derde bericht in de serie:  Zoekmachine optimalisatie met garantie.

In “Zoekmachine optimalisatie met garantie. De uitdaging” heeft u kunnen lezen over de vraag van een lokale ondernemer om de bezoekers aantallen van zijn website te verhogen. In het tweede deel “Zoekmachine optimalisatie met garantie. Onze aanpak” hebben we genoemd hoe we tot de gewenste verdubbeling van website bezoekers komen.

In dit bericht kunt u lezen of onze aanpak resultaat heeft gehad.

Zoekmachineoptimalisatie met garantie. De resultaten.

Zoals u heeft kunnen lezen kreeg de website gemiddeld 137 bezoekers per maand. Een verdubbeling van de websitebezoekers zou dus minimaal 274 personen betekenen.
De totaal herziene en op maat ontworpen website ging op medio april 2007 online. De resultaten in deze de voorgaande en daaropvolgende maanden vindt u in de onderstaande grafiek:

Het website bezoek in aantallen:

Maand Aantal bezoekers
september 06 86
oktober 06 97
november 06 101
december 06 71
januari 07 125
februari 07 156
maart 07 242
april 07 211
mei 07 344
juni 07 317
juli 07 293
augustus 07 287
september 07 333

Op de peildatum in september is het aantal bezoekers dus gestegen van gemiddeld 137 per maand naar 333 in september. En als u dan bedenkt dat deze ondernemer werkzaam is als hypotheekadviseur. Een markt waar zowel offline als online om de aandacht van de consument wordt geschreeuwd. Dan is dit een prima resultaat.

Daarmee leverden wij het bewijs dat een goed opgebouwde website een positieve invloed heeft op de vindbaarheid ervan. Zonder gebruik te maken van dubieuze technieken of betaalde advertenties. Puur door een correct opgezette website en gebruik van techniek conform internationale webstandaarden.
Daarbij is het aantal websitebezoekers dat naar aanleiding van de website contact op neemt ook duidelijk gestegen.

En nou zie ik u denken: Wat gebeurde er na deze periode?

Zie de onderstaande grafiek van het websitebezoek. Dit gaat over de periode van september 2006 tot en met december 2009 met als voorlopige topmaand oktober 2009 met 794 bezoekers.

Actueel houden van de website.

Deze stijgende lijn in bezoekersaantallen is mede bereikt door regelmatig nieuws uit de branche te plaatsen. Door de website actueel te houden komen bezoekers terug en neemt het bezoek alleen maar toe.

Onze conclusie: Zet uw website goed op houdt deze actueel en het levert U meer bezoekers en een beter resultaat op.

Websitestatitieken en de grafieken zijn afkomstig uit het websitestatistieken programma Mtrack. Voor meer informatie over dit statistiekenpakket kunt u contact met ons opnemen.

    please add slider images

Spam via het contactformulier

Spam via contactformulieren is een groot probleem voor website-eigenaren. Spam maakt niet alleen dat je mailbox volloopt met ongewenste berichten, maar kan ook een veiligheidsrisico vormen voor jouw website. In dit artikel bespreek ik de meest gebruikte technieken om contactformulierspam te voorkomen.

Zoekmachine Google

Alles wat je moet weten over “Google Mijn Bedrijf”

Elke dag zoeken duizenden mensen op Google naar bedrijven zoals dat van jou, daarom is een opvallend bedrijfsprofiel een must.Door belangrijke gegevens over jouw bedrijf op te slaan in jouw “Google Mijn Bedrijf” vermelding verbeter je de lokale vindbaarheid van jouw bedrijf. Maar wat is Google Mijn Bedrijf eigenlijk en hoe claim jij jouw vermelding? […]

Meer winkelbezoek dankzij online zichtbaarheid

De aandacht die de consument heeft voor jouw winkel begint online. Een goede online presentatie kan ervoor zorgen dat personen die zich online oriënteren de fysieke winkel bezoeken. Want het zal uiteraard geen geheim zijn …

Wordpress theme - Hypotheek Advies Centrum

Het ideale WordPress theme

De keuze uit Wordpress themes is enorm en als je op zoek bent naar een nieuwe lay-out voor je website is het maken van een keuze bijzonder lastig. Bij Vincire Websites+ pakken we het liever anders aan.