Uw woning sneller verkopen en tegen de hoogste prijs ? Dat is toch wat u wilt, en daarom is verkoopstyling iets voor u !
Verkoopstyling is het optimaal presenteren van een woning, zodat deze sneller en tegen de beste prijs verkocht wordt. Het gaat verder dan het bosje bloemen en de geur van appeltaart.
De eerste indruk van de woning is van groot belang voor de potentiële koper. Deze selecteert de woning op basis van de eerste foto’s die hij ziet. De eerste indruk is van groot belang en een optimale presentatie is daarom een must! Met deze eerste indruk wordt een breed publiek geprikkeld. Door de woning een neutrale uitstraling te geven en de juiste sfeer te creëren wordt een breed publiek bereikt. Onderzoek heeft aangetoond dat verkoopstyling loont. De meeste woningen worden sneller en tegen een betere prijs verkocht.
Grootste voordelen van verkoopstyling:
Moniek te Hietbrink, de eigenaresse van MH Styling, is gediplomeerd verkoopstylist en bekijkt samen met u de mogelijkheden om uw woning aantrekkelijker te maken voor potentiële kopers. Haar “hands-on” aanpak houdt in dat zij aan de slag gaat om een woning in korte tijd optimaal te presenteren. Door objectief naar de woning te kijken kan veelal met een beperkt budget de woning verkoop klaar gemaakt worden.
mw Moniek te Hietbrink benaderde ons op aanbeveling van een bevriende ondernemer. Ze zat midden in de opstart van haar bedrijf en liet haar logo, visitekaartjes en flyers vormgeven door WIDE Industrial Design. Hierbij werd ook de website in deze huisstijl ontworpen. Dit ontwerp moest worden omgezet in een werkende website die zij zelf kon bij houden.
Het website ontwerp hebben wij vertaald naar het web, in xHTML en CSS, en hierop hebben wij het Content Management systeem WordPress geïmplementeerd.
MH styling wil op haar website laten zien wat verkoopstyling inhoudt en werkt hiervoor met veel foto’s. Op “voor” en “na” foto’s is het effect van haar styling duidelijk te zien. Hierbij hebben we de creatieve grafische ideeën van WIDE Industrial Design zo ingebouwd dat MH Styling zelf projecten in haar portfolio kan plaatsen zonder foto’s te hoeven (laten) bewerken. Let hierbij op de “voor” en “na” foto’s aan de linkerzijde van de pagina’s.
En uiteraard kan mw Hietbrink de website uitbreiden door er projecten en pagina’s aan toe te voegen. Zo groeit de website met haar bedrijf mee.
Elke dag zoeken duizenden mensen op Google naar bedrijven zoals dat van jou, daarom is een opvallend bedrijfsprofiel een must.Door belangrijke gegevens over jouw bedrijf op te slaan in jouw “Google Mijn Bedrijf” vermelding verbeter je de lokale vindbaarheid van jouw bedrijf. Maar wat is Google Mijn Bedrijf eigenlijk en hoe claim jij jouw vermelding? […]
Het belang van snelheid voor de vindbaarheid van een website. Je kunt de snelheid van een webpagina het beste omschrijven als “laadtijd van een web pagina”. Dus de tijd die nodig is om de inhoud op een specifieke pagina volledig weer te geven. Een tweede uitleg die wordt gegeven is “tijd tot de eerste byte”. […]