De stichting Winterswijk Marketing wil het imago en de naamsbekendheid van Winterswijk verbeteren en Winterswijk aantrekkelijker maken voor bezoekers, bedrijven/instellingen, toekomstige bewoners en inwoners. Hierbij richt de stichting zich met name op de doelgroepen jonge gezinnen, draagkrachtige senioren en inwoners.
De stichting wil de eerste twee doelgroepen aansporen om Winterswijk te bezoeken of er te komen wonen. Bij de inwoners gaat het met name om het verhogen van de trots op hun eigen plaats en het uitdragen hiervan. De stichting wil dit bereiken via imagocampagnes en het initiëren en (mede)ontwikkelen van nieuwe producten, activiteiten en evenementen.
De stichting wil het vanzelfsprekende aanspreekpunt zijn voor alle partijen binnen Winterswijk die (willen) bijdragen aan de promotie van Winterswijk.
De bestaande website van Stichting Winterswijk Marketing is in het voorjaar 2009 ontwikkeld en in juli 2009 online gegaan. Het doel was om te starten met een nieuwssite en deze op termijn verder uit te bouwen naar een informatiesite.
De stichting timmerde op zo’n voortvarende manier aan de weg dat de nieuwssite al snel niet meer voldeed. Na de zomer van 2010 werd daarom het initiatief genomen voor een nieuwe website.
Naast een moderne uitstraling wilde men de website in eigen beheer actueel houden. En een belangrijke wens was een evenementen-agenda waarop alle evenementen in Winterswijk te vinden zijn.
De vormgeving van de site sluit nauw aan op de huisstijl van de campagne ‘100% Winterswijk. Geniet van het pure leven’. Het ontwerp is door reclamebureau Bij Dageraad gemaakt.
Om aanmelding van evenementen voor de evenementen agenda laagdrempelig te houden en het publiceren makkelijk te maken kunnen evenementen via de website ingestuurd worden. Het beoordelen en publiceren van evenementen is door medewerksters van stichting Winterswijk Marketing in eigen beheer te doen.
Geniet van het pure leven op www.100procentwinterswijk.nl
Spam via contactformulieren is een groot probleem voor website-eigenaren. Spam maakt niet alleen dat je mailbox volloopt met ongewenste berichten, maar kan ook een veiligheidsrisico vormen voor jouw website. In dit artikel bespreek ik de meest gebruikte technieken om contactformulierspam te voorkomen.
Elke dag zoeken duizenden mensen op Google naar bedrijven zoals dat van jou, daarom is een opvallend bedrijfsprofiel een must.Door belangrijke gegevens over jouw bedrijf op te slaan in jouw “Google Mijn Bedrijf” vermelding verbeter je de lokale vindbaarheid van jouw bedrijf. Maar wat is Google Mijn Bedrijf eigenlijk en hoe claim jij jouw vermelding? […]